Oh please, winter you're killing me

Jag skall erkänna. Förra veckan sa jag till pappa att det inte kändes
som att lovet var nödvändigt nu, som att man hade mer att ge. AJUSTE.
 
Jag har i princip bara umgåtts med Kitty sen jag kom hem. Vi tittade på
"Mamma Mia" och åt fruktsallad. Jag grät till filmen? :( känslig kväll, yup!
Just nu lyssnar jag på Various Artists – Mamma Mia! The Movie Soundtrack
för att jag blev inspirerad och funderar på att gå all yolo och gymma imon :D
Patrik sitter ändå och lanar i Skövde så varför inte? Åker och stör hans
lugn på måndag. Men tills dess blir det Chuck och ensamhet. C u later!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ninwe Nano

Vill åka till öarna som Mamma mia är inspelad i, DRÖMMEN!!!!!!

Svar: GREKLAND!!!
Algott

2013-02-09 @ 20:30:29
URL: http://ninwes.blogg.se
Postat av: Ninwe Nano

JAG VET!!! Skiathos och Skopelos :D Ska vi ta oss en sista minuten nu eller????

Svar: Ja förfannnnnnnn
Algott

2013-02-10 @ 14:09:16
URL: http://ninwes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0