Aaaall byyy myyyseeeelf

HOLA. Okey, just to make things clear: I'm in Skövde.
Därför kan det nog bli lika tyst som i graven här ibland!
Jag kan försöka uppdatera på dagarna iallafall eftersom
Patrik är i skolan 8 timmar varje dag, sug min stora *****.
 
Att vara här känns hur skönt som helst men allvarligt, det jag
kommer sakna mest med Göteborg (tills på fredag då, haha..)
är gymmet. Jag ska försöka få plugg gjort när jag ändå bara sitter
här och möglar men att träna är ju.. Heaven. Blir alldeles avis på
http://keentfreak.blogg.se som är där idag. Och till alla er som går på
dieter eller försöker att inte äta socker och så vidare, släpp det för idag är
det ju den officiella fettisdagen!!! Ät en semla you guys :o blog you later!


Kommentarer
Postat av: lindus

Huhu jag är bifffff

Svar: Ahmen jaaagråååååå
Algott

2013-02-12 @ 15:34:08
URL: http://keentfreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0