Meet Herbert, my new and only friend

Beroende på definitionen av "brb" så kan jag ha ljugit om att
jag snart skulle vara tillbaks. Det var 4 timmar sedan, ÖPS.
 
Det var skönt att få gymmat men gjorde misstaget att dra ner
på uppvärmningen och sträckte mig därför runt skuldran :)))
På hemvägen stack jag förbi jouren för att få utredningen av mina
svimningar på G! Mamma tog ett blodvärde och blodtryck på mig.
Det visade sig att jag var "stark som en häst" som hon ville säga det
men blodtrycket var väääldigt lågt. En normal och frisk person brukar ligga
på 120/80 medan jag låg på 95/80. Så nu har jag något att gå på iallafall!
Träffar en läkare nästa vecka, jippääääy. Nu ska jag powernapa ♥
 
Fick med mig en kompis hem, HIHI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0