Jag vill aldrig mer, mera känna så

Jag ska skriva lite om ett problem som uppstått det senaste halvåret.
Det är mest för att jag vill inse själv att det faktiskt är ett problem.
 
I augusti förra året var jag med om ett trauma som förändrade allt i
min vardag, speciellt psykiskt och sen dess har jag även ändrats fysiskt.
Jag har gått ner 10kg och äter mycket mindre än vad jag kunde göra förut.
Mental instabilitet, knasig kost och sömnbrist har nu fått sina konsekvenser.
Jag har svimningsattacker som blir allt fler med tätare mellanrum och nu har
jag fått nog så ska till läkaren på fredag. Jag har inte tänkt på det särskilt
mycket annars men nu när det börjar gå ut över mitt liv på ett sådant sätt
som gör mig arg, idag hände det på dansen och det är inte okej för mig.
 
Innan har det skett när jag var på stan, ett par gånger har det hänt och även
några gånger efter duschen. Så därför vill jag veta vad som pågår där inne
i knopp och kropp för det här funkar inte, det suger pung. Tack för mig!
 
Stiftelsen – Vildhjärta

Kommentarer
Postat av: Ninwe Nano

Fina du.

Svar: Hjärtat ♥
Buffeln aka Maria

2013-02-05 @ 21:15:07
URL: http://ninwes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0