Fear of normalcy, fear of the solid

Anledningar till mitt uppehåll är för att den här  veckan varit slitsam för
mitt psyke. Jag mår bra och så, men behövt ta itu med så mycket skit,
både i familj, skola och till och med på dansen. Men nu är jag på en liten
mini-semester i Skövde! Känns inte som att det är på riktigt, hel skumt..
 
Steg upp redan 8 imorse, på min lediga dag och allt, bara för att hinna till
gymmet innan tåget skulle gå! Och i 1 ½ timme var jag tvungen att sitta
brevdvid en så äckligt luktande man. Han var lite gullig dock, trodde att jag
frös och erbjöd sig att lägga sin jacka på mina ben men HELL TO THE NO,
jag frös inte och han stank. Tog inte ett riktigt andetag på 90 minuter.
Snart kommer Putte hem (ja, jag har nyckel till hans place så kom in själv!!!)
och då ska han få tycka synd om mig pga min hemska resa. Haha, hejdå :D
 
Bilder av bästa Ninwi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0