Julklappar - CHECK!

Idag utförde min grupp en av dom mest stressfyllande redovisningar jag
någonsin genomfört, och när vi var klara, gick vi ut ur klassrummet och
bara brast ut i skratt! Haha, måste sett jättelöjligt ut men den nervositet
och spänning som släppte i den stunden, det var obeskrivligt befriande!
 
Sååå efter skolan var jag på ett väldans gott humör inför min och Lindas
julshopping-runda på stan! Nu är alla mina julklappar kompletta och det
finns fortfarande pengar kvar på kontot! Jag ser det som en klar vinst :D
Dock har jag fått massa nya cravings efter nya saker så.. Vet inte riktigt
hur länge pengarna får ligga orörda. Men helt klart en bra måndag! WO!
Åhååååååå, vill ha alltihopa :(
Escada parfym | Skjorta & stickad tröja | Klänning

Kommentarer
Postat av: elin wahlberg

fina saker!

Svar: Ohja!
Algott

2013-12-02 @ 23:27:47
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: Milina Salihodzic

Fint!

Svar: Mycket! :)
Algott

2013-12-03 @ 00:43:55
URL: http://milina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0