Andra advent

GODKVÄLL! Japp, bloggningen har stått blickstill, jag är medveten om det.
Jag har varit med Patrik hela helgen. Firat första julen redan eftersom Patriks
pappa skulle åka till Thailand och vara borta i 1 ½ månad (!?) idag så.. Ja!
Och just idag kändes det väääldigt frestande att gömma ner sig själv i en av
resväskorna och haka på, vädret är ju en katastof. Hur ska man inte halka och
slå halvt ihjäl sig? Omöjligt! Hade mysigt andra advents firande hemma dock
med min tappra skala på mor, bror och pojkvän. Mamma hade bakat mjuk
pepparkaka och det är verkligen inte att underskatta! Så jävla gott!!!
Hoppas ni alla haft en lika fin helg som jag själv, sov gott nu där ute! :D
 
Klippte mig i fredags också, halva håret är borta (ej på bilden).
Jag kan försöka få fram en jämföringsbild imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0