Vad gör man nu då?

Sov så jääääävla gött inatt! Efter att ha sovit i en hyttsäng, på golv eller i en
rumpkrampande-stol var en riktig säng som ett moln. Så fort jag slog av
"Shameless" igår (en asgo serie, bara ett tips!) slocknade jag efter sekunder.
 
Trots att man var helt mörbultad efter sömnbristen kan man ändå känna av
en viss rastlöshet nu, när man inte är igång lika mycket som vi varit dom
senaste 4 dagarna. DÖR av tristess. Som tur var ska jag träffa min bästis
imorgon och förhoppningsvis min pojkvän.. Kan ni tänka er att det bara är
3 veckor kvar till skolan börjar nu? En brutal sanning, jag vet :(((
 
Nu under resan har jag verkligen insett hur min lillebror har växt som person.
Tycker ni att han ser ut som en snart fjortonåring? Nä, inte jag heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0