It's a shame

Hej. En ny sorg har slagit över min lilla blodpump. Jag såg precis klart
Shameless säsong 3. WHATEHELL. Vad ska jag nu se tills säsong 4
kommer i början av typ.. 2014? :( Det är det som är bitterljuvt med serier.
När man verkligen följer dom troget och helhjärtat så blir det jobbigt när dom
tar slut eller när man måste vänta på nya avsnitt. Haha, det är sorligt men
mycket sant! Håller ni inte med mig?
 
Ikväll ska min dator lämnas in på en liten check-up då den haft konstiga
kortslutningar på senaste så det blir nog ingen blogg den här veckan!
Ni klarar er nog utan mig men ville bara låta er veta ;)
Ha en fortsatt trevlig söndag och en bra ny vecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0