Festlig fredag - no thank you

Phuew, lång dag.. Första ordentliga skoldagen som pågick enda till 16:00,
inget man riktigt pallade med. När man kom hem löd ingen fredagsfrid heller,
min bror kördes för ett tag sedan till sjukhuset, skriver mer om det senare.
 
Sååå ikväll är Schillerskas insparkningsfest, det blir första året jag själv inte
drar på den men alla andra som drar: HA SÅ KUL! Det brukar bli astrevligt
det dära :) ingen utgång med kompisar blir det heller, utan bara en lugn kväll
hemma med sömntutan nedanför. Sjukt lugnande faktiskt att ha honom här,
han är verkligen min klippa många gånger. ♥ nu ska jag gå och bita honom
i örat så han vaknar, vi hörs sen polarpolare! Ha en grym fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0