Constant craving

Hej igen! Min pojke ville inte vakna, han verkar ha gått och lagt sig för
natten den där.. Inte kul för flickvännen som INTE vill sova nu. Så jag
satte mig och gjorde en liten "wanties" istället! Jag har i princip bestämt
mig för att köpa allt. Förutom skorna.. Kostnaden är inget jag har lust
att panga ut med för tillfället! När lönen kommer på måndag blir det nog
att införskaffa nytt gymkort dock, WOHO, är astaggad!!! Har inte velat
bli mer i form än vad jag vill nu och känner att det kan nog hålla i sig! :)
 
SWEET sktbs - Junkyard 399:-
VS body mist - parfym.se 99:-
Nike air max - nike.com ca 700:-
Whey proteinpulver - Gymgrossisten 159:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0