Jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Nu är jag redigt trött. Det har varit en lång ledig dag. Drog mig en aaaning
för länge i sängen imorse men det förtjänar man ibland! Sen var det full rulle -
åkte till bror min, vi handlade, fikade och njöt av ett kickass-väder!? FETT!
 
Jag var hemma halv 5, åt middag och åkte till dansen för att vikariera för min
tränare och sedan ha egen träning. Nu är jag hemma igen men ska bara göra
min engelska läxa och sova. Mitt liv är extremt roligt just nu känner jag. Eller?
Saknar min pojkipojk och längtar så enormt till sommarlovet nu! Det är bara 7
veckor kvar tills det bara är sommar, sol och sällskap. Spricker snart vafasen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0