Goodnight, homies

1 ½ timme på gymmet, NICE. Om jag fortsätter i den här takten, med det
liv jag vill leva med bara pojkvän, roligheter och gym kommer skolan definitvt
gå rakt åt tjockablängan. Jösses, måste ta tag i mina studier.. Men nu ska
jag sova! Såhär ser mitt hår ut nu förresten, ni kanske inte ser nån större
skillnad men det är utjämnat. Dock fortfarande stora nyansskillnader sååå.
Får se vad som händer med det med tiden! Vet inte riktigt vad jag ska vara..
 
Ser nästan grå/silvrigt ut på sina ställen. BLÄ

Kommentarer
Postat av: Isabelle Bellson!

Hej Maria!! :D
Bellson här! Jag har inga pengar på mobilen så det får bli ett medelande här :P.
Det är om Akilles "eksem". Nästa gång Kitty går med han till veterinären, kan dem kolla om dhan har demodex om dem inte redan har gjort det. Det är en ovanlig hudsjukdom. Hoppas det är lite till hjälp! Pözz!

Svar: Tjuuu Bellson! Jag tror att dom redan kollat det, för Kitty visste var det var men han går på ytterliga kortison sprutor nu och har blivit BETYDLIGT bättre! Han har blivit vit igen och inte rosa, han ser jättefin ut. Men tack! :D PÖSS
Algott

2013-04-11 @ 08:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0