Funday sunday!

Okidoki, hallåhallå! Jag har haft en fantastiskt mysig helg med min pojk!
Vår söndag har varit galet bra :o vi vaknade i Lerum, gjorde oss iordning,
åkte in till stan och åt frukost/lunch på Ching palace! HOW GREAT IS THAT!?
Börja sin dag med kinamat, inte mycket som slår det! Iallafall, trots den grymma
starten var det bara början: Efteråt åkte vi på Universeum! Inte varit där på ååår
så sprang omkring bland alla djur som en liten flicka igen, var så lycklig haha :D
Efter 3 ½ timme lämnade vi regnskogar och hajar, åt tacos hemma hos mig
och såg Jurassic Park innan han åkte hem för en stund sedan. Jag har sån tur
för då både jag och Putte är lediga på tisdag tar jag en planerad spontan-tripp
till Skövde imorgon! IIIIH, vet inte om jag kan må bättre just nu. Allt är så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0