All my precious time is wasted

MEN HALLÅÅÅ. Efter mer än en vecka är jag tillbaka! Det har faktiskt hänt
förvånansvärt lite förutom att jag var i Skövde och jag är nu officiell gudmor!
Lilla Leijsons dop var igår och det var la trevligt, hon spydde i kyrkan, haha
så typiskt.. Nu är det slutspurt i skolan och jag känner saaakta hur jag
förlorar förståndet allt eftersom dagarna blir segare och längre. Det är inte
humant att hålla kvar elever såhär långt in på året tycker jag, icke sa Nicke!
 
Imorgon går mitt kära gymkort ut så funderar på att göra en sista effort ikväll,
trots koman jag befinner mig i. Iallafall. Här kommer några bilder från den gågna
veckan, hoppas ni har det bra där och om Emelina och Matilda ser det här:
TACK för att ni är dom trognaste läsarna jag har, ni är så fina, haha puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0