One love

OH WELL, hello there. Patteboy dök upp och kräftskivan blev av igår!
Fruuuktansvärt trevligt må jag säga, en perfekt tillställning med riktigt
go mat och nästan ännu bättre sällskap :D jag och Patrik tog halv 1
bussen därifrån, räddade en igelkott på vägen och gick hem och la oss!
Idag låg vi till klockan 2 och bara mös sönder min säng, so damn cosily.
När han lämnade mig igen, alldeles för tidigt, gick jag in i depression,
åt mat och tittade på film med Karko. Linda kikade förbi en sväng också,
den kvinnan är bäst, ville bara påpeka det. Saknar henne typ hela tiden
nu för tiden. Jävla gymnasium skit som pajar allt.. Borde pluggat hela
helgen osså men har inte orkat bry mig om det. Ska försöka nu. Posshajs
 

Kommentarer
Postat av: Linduuus

Duu är bäst Marius <3<3

2012-09-09 @ 20:56:11
URL: http://keentfreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0