Not giving a fuuuck

GUTEN TAG, FRIENDOS. Hade en lektion idag så efter det åkte jag
och tog tag i ett av mina, , största problem: Jag klippte mig.
Det blev bra och frisörskan var så snäll och gullig att jag ba ville
ta med henne hem! Nu har jag härligt hår igen iallafall, i bra tid till
kräftskivan i helgen :D ikväll ska jag plugga vidare en bit oooch träna!
SÄSONGENS FÖRSTA DANS AYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE,
hehe lite taggad. Hoppas ba att det blir gött att börja träna för annars..
Då vete fasen. Tänkte på en sak på bussen imorse, fatta hur fett med fett
det hade varit att göra en koreografi till Skrillex – Bangarang - feat. Sirah?
Aa precis, tänk på det..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0