For me it's just a bad day

I mitt huvud just nu: Fan vad jag saknar mitt hår........................
Visste att jag skulle få lite panik över att det är så kort igen, PLUS,
att jag totalt missfärgade det nu i helgen på grund av stress. Asså bajs.
Trots min irritation över detta i-landsproblem har jag lyckats få lite plugg
gjort iallafall! Feminismen kan gå och slänga sig i väggen över hur KASST
med info dom ger ut som inte rör kvinnors rättigheter. Tänk på det ni.
Nu ska jag läsa ur min nyinskaffade bok och njuta av öronorgasmer som
för tillfället lyder under namnen Pierce the veil och For all those sleepings.
Porrigt värre. Hörs senare, puss på peps!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0