I say you, all for you

JA, jag har inte bloggat. Numero uno reason är att pappas dator inte
går att sitta vid utan att man förlorar 700 hjärnceller per sekund i ren
ilska över hur jävla cepe den är :))) annars så är det för att jag faktiskt
haft ett - vad jag skulle vilja påstå vara - ett liv! Tränat, besökt min bror,
insparkningsfestade i fredags med vänner och pojken min sooom valde att
stanna med mig hela helgen. Är så kär i honom att jag spricker ibland ♥
Förstår inte hur man kan vara så förbannat underbar, jag förstår bara inte.
Och som alltid är måndagen alldeles för snabbt och flåsar en i nacken,
matteläxan som skulle blivit gjord ligger fortfarande orörd i skolväskan
och väckarklockan väntar på att få förstöra friden. Well well, jag har haft
en underbar fredag, lördag OCH söndag så är väl glad ändo. Peace out!
 
Bästastebästastebästaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0