Darling don't, don't wake me up

Men heeeeeeeej alla bloggfånar! Ni vet när man känner sig som tröttast,
och du får en koffein-kick som bara sparkar dig i arslet något fördjävligt?
Min pojkvän är den kicken för mig, något jag behöver. Han kom till GBG
igår och vi spenderade nästan ett dygn tillsammans, vilket ledde till en
enorm sömnbrist så gick 9 timmar i skolan idag på 4 timmars sömn!
Worth it though. Ikväll ska jag vara duktigare och har klockan 10 som mål!
Måste ha energi till morgondagen då pappa tar med mig och Smörgås på
en sko-letar-runda :D han är en snäll far den där. Well, åter till mitt,
hoppas ni har haft en lika chilling dilling dag som jag, PUSS PÅ ER
 
Gosigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0