Babybabybaby OH

Åh, jag är hungrig som ett jävla AS men mitt samvete vet att klockan
är för mycket för en nattmacka. My beloved lämnade mig ganska precis
för ännu en vecka utan mys och pys, dooock tackar jag högskolan i Skövde
av hela min stortå för att dom gav mig dessa senaste 2 dagar med honom ♥
Ibland är det där med högskola inte så pjåkigt ändå, iallafall inte när den
skiten gynnar mig och mitt förhållande! Imorgon är det äntligen fredag igen,
jag ska gå i skolan och efter det träffa Bella! Helt fruktansvärt jävla mega
superfuckingextremt längesen jag träffade henne, över 1 år om jag inte minns
helt fel.. Sorgligt som bara fan. Men imorgon så! Nu efter min lilla novell här
ska jag plugga lite tror jag, eller bara däcka av min utmattning. Whatever typ!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0