Ayye buddy

Fiiiiiiifan va skönt att torsdagen är över!!! Mitt äckliga fotoprojekt är redovisat,
min näst värsta dag på veckan är finito och imorgon är det fredag sen LOV.
Det kommer bli ett fullspäckat lov för mig trots att jag planerade motsatsen.
Ska shoppa med mormor, storstäda, ha pluggdag med tjejerna, Halloween,
pojkvän, kompisar etc etc etc! Men det lär nog bli bra, I sure hope so anyway.
Just nu väntar jag på att Patrik ska anlända till Göteborg och kanske träffa
honom ikväll, om man har tur! Men vi hörs senare amigos, pusshaj :D
PS, har bestämt mig för att töja öronen, hihi!
 

Kommentarer
Postat av: Ninwe Nano

Träffas o gå ut o fota någon daaaag också??

Svar: Hinner inteeeeee och vädret suger :(
El buffalo

2012-10-28 @ 12:40:06
URL: http://infanziasorelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0