Am I a part of the cure..

.. Or am I part of the disease?
Jag har nått en helt ny nivå av don't-think-just-do-stupid-way-of-life.
Tidigare i veckan blev min vän Amanda ganska redigt förkyld i skolan,
och eftersom jag själv inte varit sjuk sedan skolavslutningen i 9an valde jag
att utmana henne. Jag drack ur hennes nerslemmade cola-flaska med tron på
att mitt immunförsvar kan klara av ALLT som världen har att kasta på det!
I was wrong. Igårkväll slog det till och vaknade imorse av en hals och näsa
satta ur funktion. LML! Så från och med nu ska jag börja ta mina impulser
lite mer på allvar. Jag är inte wonderwoman och kan stå emot alla virus.
Det är bara dags för mig att inse det nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0