Yesterday

GUTEN TAG MEINE FREUNDE! Långt inlägg på G. Well.
Som ni kanske märkt på mina små inskick under veckan har allt gått
rakt åt helskotta och inget har gått min väg. Liksom, i huvudtaget!
Gårdagens morgon fortsatte då självklart på det spåret och jag är
nu utan skolkort, har inte den blekaste aning om vart det tagit vägen.
Så igår sammansatte jag veckans oturligheter och kom fram till
 
- Jag kuggde mitt matteprov med 0.5 poäng (lol)
- Min mamma åkte iväg med mina välbehövda nycklar
- Min mobilräkning gick på 947 kronor
- Jag tappade mitt busskort och det regnade brutalt när jag skulle hem
från skolan men ändå kunde jag inte undgå känslan av lycka. Eller,
jag var glad, bara! Verkligen jätteglad! Helt otippat för att vara mig.
 
Städade när jag kom hem, lagade mat och sen kom snutte till mig
och blev bokstavligt talat påhoppad av min mamma. Hon hängde runt
honom och skulle dansa till 80talets hits, han såg rädd ut.. Hahaha,
jag tyckte det var underhållande och vi hade en fin kväll iallafall! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0