Vill egentligen skita i allt och bara dansa

Jag har varit aktiv idag - faktiskt! :o kom upp imorse med bu och bä,
det var jobbigt med lemmar i kramp som inte ville samarbeta alls.
Att börja sin dag på barnmorskemottagningen var ganska tungt mycket
mysigare än att börja den hemma! Haha vet inte varför, allt var bara så
lugnt och skönt i deras väntrum. Så, p-piller nu, yay! :D
 
08:45 var jag hemma igen och 09:00 drog jag till skolan. Tog min närvaro,
blev medlem i Devotedance och drog hem igen! Kulturdagen är fin och så,
men jag har annat för mig! Typ, gosa i min lilla sparkdräkt och se serier.
Lovar, ska plugga sen också! Hehe.. (6)
 

Kommentarer
Postat av: Ninwe Nano

f1, coolt med armarna! Såg det nyss haha:)

Svar: Ja, ser asnice ut :D
El buffalo

2012-11-15 @ 22:39:57
URL: http://infanziasorelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0