Toodles

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA
jag skrämde nyss min lillebror så hårt att han sparkade mig, dat reflex<3
 
Anyhows, erhm.. Min mentor tycker jag är en glad och käck tjej,
som ger upp lite för lätt när det tar emot men som förmodligen kan
lyckas bättre om jag arbetar på just det! Ha, yeah, I guess that's right.
Som ni förstår var det alltså en summary av mitt utvecklingssamtal!
 
Kom hem halv 1 igen och bosatte mig i soffan, så himla mysigt.
Är helt slutkörd och har alla förkylningssymptom men ska hålla ut under
helgen för min mammas skull! Och för att jag faktiskt vill vara frisk 0.0
Om ett tag åker jag in till stan för att köpa en ny vattenflaska åt tjejerna,
hade så vackert sönder deras vanliga häromdagen.. Hehe. Passar på att
möta min kärlek på terminalen då, sen blir det Dexter! HA EN FIN FRIDAG
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0