Those better days I can't get out of my head

FUCK YOU WORLD, fick C på mitt kemiprov! Hahaha *phuew*
Jag var så förbaskat nervös inför att få tillbaks den där papperslappen,
men blev lite av en lättnad att se resultatet faktiskt. Uuumagad.
 
Öh. Jag är trött? Bangade sista lektionen för att jag helt enkelt inte
orkade och var rädd för att projektet jag inte är klar med skulle in idag.
Då är det alltid bättre att undvika :D om allt går enligt planerna idag
kommer Patrik till Göteborg men man får la se! Jag ska nog kolla en till
Falk-film innan jag duschar. För övrigt, gillar ni sådana kriminal-serier är
"Alla råns moder" en väääldigt bra inom Johan Falk! Take a look vetja c:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0