This is going to kill me

2 dagar kvar tills vi når december månad och Göteborg har börjat
sättas i full julrulle. Adventsljusstakar här, röda gardiner där..
Till och med Clarion hotel har pyntats! Mycket fint måste jag medge :D
 
Trots den nyfunna julandan är jag inte på gott humör. Mamma anser
nämligen att mitt rum som har "mest golvyta" måste utnyttjas till varje
pris och slänger därför in ALLA kartonger med julskit hon kan hitta!
Jag undrar om tanken att jag måste leva här inne någonsin slått henne?
Isåfall lyssnar hon inte tillräckligt mycket på sitt inre själv. Dear god no.
 
Efter 9 timmars hårt slit i skolan (lol) blir det ingen träning för mig idag heller.
Har ingen ork, lust eller tid att dansa just nu och det är lite deprimerande!
Får la plugga istället. Eller kolla film. Eller serier. Eller göra ingenting. Hm.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0