Please, fml

Hej. Är på sådant PISSIGT humör just nu, att vad eller vem som helst
som korsar min väg får förbereda sig på att få en stol pangad i bakhuvudet.
Mamma och lillebrors fel. Att det ska vara sånt JÄVLA gnäll, hela tiden.
Jag som precis varit i stan och köpt en födelsedagspresent till snorungen
som fyller 13 imorgon. Måste plugga. Vart tog lovet vägen? Livet asså, fuck.
 
Igår efter pluggfika med mina gurls var jag med lillasyster. Man kan väl
inte påstå att vi gjorde allt för mycket men för min del gör det ingenting.
Jag skrattar ändå som ett jävla kioskmongo så fort hon är i närheten.
Rolig liten filur den där söta pölöpölö <3 now I am going to die. Goodbye.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0