Over and out

SNACKA om att föreläsningen var påfrestande för kropp och knopp!
Den var intressant, Mona Sahlin deltog och var störtskön men att sitta
2 timmar i sträck och lyssna stelt på den ena åsikten efter den andra blev
ganska slitigt emot slutet. Man hade liksom fattat efter den första timman!
 
Det var helt okej dock, när jag kom hem lagade mor och jag risgrynsgröt,
tände ljus och familjen slog sig faktiskt ner och åt kvällsmat ihop och bara
snackade skit, asmysigt. Taggar inför morsans fest om 2 veckor, woop!!!
Eftersom min hjärna inte pallar mer serious buisness skall jag slänga mig
i sängen och titta på några avsnitt TBBT. Oh Sheldon, you always know
how to make me laugh. ♥ godnatt people, sov sött
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0