Ooopa

TJENAMORS! Jag kan äntligen börja leva (..för ett tag) igen:
Mitt naturkunskaps-prov är skrivet, inlämnat och redo för bedömning<3
Struntar ganska blankt i vad jag får för betyg. Jag klarar det iallafall,
och jag kan nu fokusera på.. Well, andra prov, yaaay. Fast i helgen tänker
jag slappna av och stänga ute skolan totalt, blir bara partaj leverpastaj!
 
Det sista inför mamsens 50års fest fixade jag tillsammans med henne
och Kitty efter skolan så börjar bli taggad nuuu!!! Imorgon är jag i princip
ledig från skolan, har bara utvecklingssamtal, hehe. Nu måste jag för andra
gången i typ.. Mitt liv, stryka ett klädesplagg! Ha det bra kexchoklad :D
 
Gammal bajsbild, saknar mitt hår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0