Honey, I'm hooooome!

Jag och älskling har slagit ett rekord: Vi var med varann 6 dagar i sträck!
Därav den minimala och extremt slumpmässiga bloggningen som pågått..
Eh. ANYHOW. Vi har haft fullt upp men ändå inte, och jag har älskat varje
sekund av det! Här får ni en liten summary, inte för att ni bryr er but still:
 
Torsdag - han kom till mig på kvällen, no biggie.
Fredag - jag var i skolan, kom hem sen satt vi hundvakt!
Lördag - chilling billing hemma hos mig, om jag inte minns fel.
Söndag - åkte vi till Partille för att träffa hans far ett tag.
Måndag - från Partille till stan, hämtade upp Martin och sen Skövde!
Tisdag - Patrik var i skolan, jag och Martin nördade serier sen åkte
               han hem så jag och Patrik bara myste!
Onsdag - Patrik var i skolan igen så jag sysselsatte mig själv med diverse ting,
                allt ifrån att vika och sortera hans tvätt till att bara slappa i soffan!
                På kvällen åkte jag hem och det gick snabbt men inte smärtfritt.
 
Kan ni förstå hur äckligt tomt det kändes i sängen breve mig inatt? Förstår inte
hur jag ens kan sitta här, äta min salami-smörgås och faktiskt leva. Ha, jodå,
men det är inte lika kul ensam :< idag är jag uppe med tuppen för att träffa
mina tjejer i stan för en plugg-fika och kanske kolla på en 6månaders present?
Det är fan snart, helt sjukt! Tiden, nu får du fan ta och hejda dig lite vavava.
Locktången kallar, ha en SUVERÄN dag sötingar, det vill jag ha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0