Glaaaad

Men tjenatjeeena bloggen! Måste erkänna att jag var risig som f*n igårkväll.
Att festa två dagar i rad är lite slitsamt trots att man är 17 vårar ung ;)
Morsans och Jans 100års "kalas" var galet jävla bra, det smärtar att tänka
på hur snabbt kvällen tog slut! Synd att man inte fyller 50 oftare asså.
 
Jag och min pöjk fick fina kommentarer efteråt om hur snygga vi var och mor
min tyckte att han skötte sig exemplariskt! Men vad hade hon förväntat sig,
han är underbar liksom och jag sprack lite i hjärtat för varje gång jag såg på
honom under lördagskvällen, han var så fin <3 inget var fel helt enkelt!
 
Blev ingen skola för mig idag då jag verkligen mådde piss igår så har bara
chillat, lite för mycket, under dagen. Ska plugga ikapp mig nu och om ett
tag kommer bästis hit för att äta chips med mig! YAY, hörs senare!
 
Look at my man, vill bara äta upp honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0