Call ME maybe?

Jag fick se mitt brorsbarn första ultraljudsbild, hen är frisk och min bror
vill göra mig till gudmor - VACKRASTE NÅGON NÅGONSIN HAR VELAT
GÖRA MIG TILL<3 anyhow. Jag åt pizza, pluggade och mamma var på gott
humör efter sin lilla kurs, det var helt enkelt fridfullt tills min pappa ringer och
säger att min mobilräkning ligger på 947 kronor :)))) tror jag dog lite snabbt.
 
Efter att ha ringt ca 639 samtal till Tele2 har jag nu bestämt mig för att
gradera upp mitt abonnmang för att inte "riskera att sånt här händer igen"
och så att mina "tummar inte är så flitiga" som en snubbe uttryckte det..
Suck. Jag är hopplös. Job well done, Maria, you fucking screwup. Bye!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0