Built for sin

Det är ännu en gång bevisat att skolan förstör allt som är vackert.
Jag har ju fått sluta 12 på fredag, vilket har varit min salvation efter att ha gått
till 5 två dagar i rad. Får jag behålla det? NEJ. Nu ska jag tydligen sluta halv 3
på mina used-to-be goa fredagar.. Borde sluta plugga och ta ett skitjobb.
McDonalds kanske har en extra plats. Allvarligt - när dom gör så jävla
nedriga scheman, hur fan motiverar det eleverna till att dyka upp? Damn.
 
Idag slutade jag halv 11 i vilket fall, min lärare var sjuk osv, fick ett
städryck när jag kom hem och nu strålar det! Ikväll blir det bio också,
med älskling, lillebror, papsen och massa andra randoms. Bond blir'e ;D
Inte för att jag är ett stort fan men bio är alltid kuligt! Brb, plugg
 
https://www.youtube.com/watch?v=SHO3dE-IDWk, grr<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0