Swag

Fick sluta tidigare och tänkte "JA, första gången på hela den här soliga veckan
som jag kan lägga mig och bara steka på balkongen!"
men vadfan händer?
Solfanskapet går i moln. Fuck my life. Nu vet jag inte vad jag ska sysselsätta
mig med tills Kitty katt kommer hit. Vi ska färga varandras hår nämligen,
båda kör på blonda slingor inför sommarn! Är nervös för att det kommer
gå gal1 men man får la hoppas på det bästa :D För övrigt har jag verkligen
gått och blivit ovanligt besatt av tanken på att bli brun sååå igår var jag och
min underbara syster ute och skaffa oss varsitt solkort. HA. Känns.. Knasigt.
Var förresten grymt att träffa henne igen, puss på Indus yeye, tjarå bloggish.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0