KRUt 2012

HOLAAAAA, är hemma igen och för att vara ärlig känns det inte alls lika
bra som jag hade hoppats på. Larvik fastnade liksom i hjärtat på mig och
allt vi varit med om den senaste veckan.. Det är något helt nytt som vi
förmodligen aldrig kommer få uppleva igen. Som jag nämnde innan jag
åkte misstänkte jag dans, svett och smärta och ack ack vad rätt jag fick:
Men det har även varit fyllt med glädje, skratt, tårar och upplevelser.
Om någon dag, när alla intryck lagt sig, kommer jag verkligen förstå vilket
otroligt event jag fick äran att delta i. Kommer aldrig glömma det jag gjort,
vilka jag gjort det med och hur vi gjorde det. KRUT EXPLOSION 2012 BABY!









Dessa bilder är tagna med mobilen,
endast några av många så fler tillkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0