Speeding heartbeats

Haha den här helgen har ju.. Verkligen gjort intryck på mig, kan man
lugnt säga. När jag saknat min bästavän något galet mycket och sen får vara
med henne såhär intensivt inser jag varför jag är tom utan henne: Hon är
bokstavligt talat min andra hälft. Känner hon en sak känner jag också det och
vi påverkar varann lite för mycket. Just nu går vi igenom exakt samma sak
och jag skulle aldrig vilja göra det med någon annan än henne, min soulmate.
Tack för att du vågar dela säng och känslor med mig, finaste vännen.
Idag chillade vi bara järnet och det var först på kvällen som jag blev effektiv!
Gick en promenad, styrketränade, städade och pluggade - jag menar WOW?
Måste vara sjuk eller nåt. Måndag imorgon. BAAAJS. Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Lindaaaaa

Jag älskar dig!

2012-03-19 @ 22:29:38
URL: http://musicfreak.devote.se
Postat av: Karolina

Fina bilder!

2012-04-01 @ 17:37:08
URL: http://karolinanordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0