So along, bitches

Ikväll är det en sån där kväll då man, iallafall jag, kan känna att
det inte finns något socialt behov. Skulle kunna ligga i min säng eller
sitta här framför datorn och bara stirra blankt på videor eller filmer!
Och det är ungefär det jag tänkt att göra nu: Slå på en film, tända mina
väldigt gott doftande röda ljus, gosa ner mig i täcket och bara njuta fullt
ut i min ensamhet. Ja, jag är extremt isolerad och patetisk. Hejdååå :))))


Asså den här maten var SÅ jävla god att jag bara vart tvungen att dela med mig.
Sometimes I love to have a kitchenbitch - tack för maten mamy <3

Kommentarer
Postat av: Fellnert

ååhååå Heidis kyckling <3..

2012-03-09 @ 06:20:09
Postat av: Anonym

You said it brah, you said it....... <3

2012-03-09 @ 20:18:01
URL: http://shinebow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0