Seventeen forever

Finns inget tvivel på att man känner vår i luften. Kärlek av alla sorter
flyger åt alla håll och kanter, en gnista sol sätter ett leende på dom flestas
läppar och dagarna går fort. Kan erkänna att min dag inte började bra,
glömde allt jag behövde hemma men då det är tur att man har kompisar!
Att ge en extra skåpsnyckel till Carro är ett av mina få genidrag någonsin.
Anyhow, nu ska jag la äta något och gå ut en sväng, gå in mina nya skor
som jag fick igår! Ännu 2 par av fake-converse till min samling. Jag är
fenomenal på att slita ut tygskor, så att lägga 700 spänn på ett par "äkta"
känns fullständigt meningslöst. BILLIGHETSSKOR FTW! Hejdå. :D


"You are young, and so am I.
This is wrong, but who am I to judge?
It feels like heaven when we touch,
I guess, for me this is enough.

We're one mistake from being together,
let's not ask why it's not right.
You won't be seventeen forever,
and we can get away with this tonight."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0