It's a beautiful day!

1 mars. Heeelt sjukt. Grattis till min fortfarande oläkta navelpiercing
som fyller året idag. Tänker fan inte ge upp, den jäkeln ska fixas!

Förövrigt gick Norge-mötet igår "bra". Jag tyckte att överklassfittorna
kunde kasta sig i väggen tillsammans med pinnarna dom hade uppkörda
i röven men neeej, sånt får man ju inte tycka. Eller? Så jag sa vad jag
tyckte om deras idé om att alla skulle få vara med och dansa, dom blev
surisar medan jag blev stolt över mig själv, precis som pappa & coach!
Min första riktiga kulturkrock, tyvärr lär jag nog hamna i fler med dom..
Haha men förutom, mina nu mera vanliga aggroutbrott här på bloggen,
har dagen varit ytterst trevlig, ruskigt fint väder nu på eftermiddan. :D



Kommentarer
Postat av: Fellnert

Min sexiga flicka <3

2012-03-01 @ 22:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0