Ha den äran, Maria!

Hejsan mina tappra följeslagare, hur mår ni?
Jag fyller ju 17 idag och om någon skulle fråga mig hur jag mår,
eller hur min dag varit skulle jag förmodligen bara börjat gråta.
Skolan var trevlig, åkte och klippte mig med Amanda och mamma
efter att jag slutade 12:15 och tja, först verkade det som att min
dag skulle funka! Men nej. Efter en stund känner jag hur mitt hår
är kort och fult igen, sen kommer också känslan av att resten av
mig själv också är ful och det är då all stress jag känner slår till.
Mor min var världens finaste och ville köpa nya saker till mig där
vi gick runt på stan tillsammans men jag mådde bara sämre och sämre.
Bröt ihop på spårvagnen sen, eh. Hon tog dock hand om mig så nu mår
jag en aaaning bättre. Det slår fan aldrig fel, mitt på födelsedagen och allt!
Men, så ser mitt liv ut idag och just nu. Kan la inte bli sämre iallafall. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0