Cinnamon challenge

Fy i helvete, vilken rolig jävla dag jag haft. <3
Samhällen var tråkig, matten också (fast jag gjorde framsteg där, yes!)
och på idrotten vann jag t.o.m en "gren" och asså.. Så galet glad.
HAR TYP ALDRIG LYCKATS FÖRUT? Haha man kände sig ba så bra!
Väl på lunchen fick Melis idén att vi skulle köra cinnamon-challenge:
Vilken idiot tror ni nappar på det? Jo, den här idioten som skriver just nu.
Det var bland det vidrigaste jag varit med om. Aldrig någonsin igen.
Sjukt skoj var det iallafall! ;D efter skolan följde jag mina damer & Emil
runt hela jävla stan för att leta efter Calippo shots. Till sist hittade vi dom
på en ytterst liten gata i Nordstan, nostalgi på hög nivå! Nu ska jag plugga
lite till medan Mackan bakar kakor. Metro Station – Kelsey, minneslåååt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0