Bloggar upp mig!

Alright niggas! Min lördag gjorde helt klart fredagens lidande
värt besväret. Allt jag planerat gick åt helvete så never again.
Får helt enkelt börja bli mer spontan. Igår då så fikade jag med
Carolajna som för övrigt fyllde 17 i fredags, GRATTIS MIN VÄN!
Vi satt på E.H och chillade ett tag tills min pappa kom, för att vi
skulle åka och hämta hem råttepåtterna. Sååå nu springer en
liten Luna och en liten Chelsea omkring i buren, it's super great!
Var med Zack på kvällen och det var mysigt, alltid lika trevligt
att inte vara forever alone när bästisen dratt på sig ett virus.
Imon är det måndag, en vecka kvar tills jag fyller år men också
en helt vanlig äcklig måndag fylld med skola. Fml. Hejdå! :D





Min helg i bilder också, TIHI! Kirrat Kent ticket nu också, nice man1 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0