I don't want anybody else

Den här helgen säger jag bara. Den HÄR helgen. Mycket galenskaper!
Har självklart spenderat massa tid med min pojkvän eftersom jag typ..
Inte har någon tid alls efter jobbet. Eller ork för den delen, efter kneget
vill jag bara hem och somna på en mjuk plats. Så - fredag till lördag blev
helt och hållet vårat! Vi käkade på Ching palace och mös hemma hos mig.
Under lördagen var vi ute med Akilles och Linda joinade vårt lilla crew :D
Vi bara segade tillsammans och snackade en himlans massa.
Idag har jag och Linda gjort massa sysslor oooch fixat en hejdundrans
vacker sak! Kan bara säga som så att jag har en ytterst glad lillasyster.
Lyckad helg utan tvekan och jag fick spendera den med dom underbaraste.
Tack för mig, leverpastej ska jag kasta på dig! HÄJDO!




Trackback
RSS 2.0