USCH

Det är nu officiellt: Min egen mor försöker ta livet av mig.
När jag väl fixat att jag kommer hem tidigare från jobbet (missar hela 2
timmars lön) så att jag kan hjälpa till med flytten, blir det första jag reagerar på
när jag kommer hem fötter. Vart var skorna som ska tillhöra dom människor
som skulle hjälpa till? Nä, då berättar mamma att dom blivit klara jättesnabbt
och att man inte behövde förflytta mer saker idag. Inte kunde hon höra av sig
och berätta det för mig heller. 2 timmars lön, fattar ni, för vadå!? INGENTING.
Så jag blev "smått" irriterad. Senare när jag allt eftersom upptäcker att hon
skickat iväg allting som tillhör mig bort till den nya lägenheten tappar jag det.
HUR FAN TÄNKER HON, VISST LÅT MACKAN OCH DU SJÄLV FÅ CHANSEN
ATT LÄGGA UNDAN SAKER SOM NI BEHÖVER UNDER VECKAN MEN LÅT
INTE DOTTRA DIN SOM JOBBAR HELA DAGARNA FÅ BEHÅLLA DET HON
BEHÖVER NÄNÄ, FINE. Love caps. ♥ Nu måste jag alltså leva resten av veckan
utan kläder, handdukar blablabla. Det summerar i att jag inte är irriterad längre,
utan pissed off. Hoppas ni har en fin jävla dag. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0