TJOHO

OH MY GOD, you guys, jag red lilla Pajkos idag och fy i helvete:
Jag trodde jag skulle dö så roligt det var <333 Lyckligare unge än mig
fick man leta länge efter när vi kom tillbaks från vår uteritt. Så sjukligt glad,
trots att jag höll på att åka av 2 gånger! :D Nu när jag ändå är inne på ämnet
vill jag bara påpeka hur väldigt mycket jag älskar mitt sommarjobb.
Hade en enorm tur som fick hamna på en så fantastisk plats med underbara
människor och djur att arbeta med. Efter jobbet idag tog jag en liten solare,
passade Akilles i 1 ½ timme och nu väntar jag på att älskling ska dyka upp!
Hurtigbullen är och gymmar men ska med till stallet imorgon och rida ;)
Woho, taggad till tusen! Nu ska jag äta glass och fortsätta vänta, hajdå!
 
Izabell på den fina Cirona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0