Let's watch the city burn

Det här kanske låter lite udda men idag känner jag mig aggressiv.
Haha, vaknade för en halvtimme sedan och jag.. Vill verkligen inte jobba,
att titta ut genom fönstret tar musten ur mig och en svettig måndag är det
sista jag behöver. Älskar mitt jobb men det finns gränser även då!
 
Har iallafall haft en grym vecka! Vädret var ju fint i vadå, 2 hela dagar?
Jag red 2 gånger, en gång med Patrik vilket var kul! :D Min midsommar blev
väldigt lyckad hos von Borstels med go mat och gott sällskap, så man tänkte
att det kan väl inte bli mycket bättre nu oooch visst är det så. Då ringer min
pappa på lördagsmorgon och pratar om "ett akut råttproblem", då har Chelsea
tagit sig ur buren och stuckit in i ett hål i en j*vla vägg.. Vi testade ALLT men
ingenting funkade. Var bara att vänta på att hunger/törst skulle driva ut henne
vilket det till sist gjorde, efter nästan 2 dygn. Envisa råttjäkel. Så i lördags satt
en utekväll med underbara människor perfekt! Vi grillade och chillade i Slotts
och hade bara förjävla roligt! Umgåtts mycket med min boyfriend vilket jag
behöver i det här kaoset som råder hemma med flytten och allt.. Whatever,
långt inlägg, lägger upp bilder från min vecka senare! Pusshäääst, jobbet kallar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0