It's my life

Om jag säger att min pojkvän kom hem igår, förstår ni varför jag inte bloggat?
Visste la att ni skulle förstå! Det var helt underbart igår faktiskt.
Skolavslutning som gick bättre än förväntat och träffa Patrik igen såklart!
Vi gjorde lite allt möjligt och han följde mig till Gråbo så att jag kunde
få må lite dåligt över hur fin min lillasyster och kusin var innan balen.
Mina små flickor, fan va stora dom blir snabbt.. ♥ Tänka sig att det redan
är ett år sedan det var jag. Tiden, den bara försvinner sorgligt fort.

Efter en underbar dag/kväll/natt med min underbara var det dags att jobba!
Jag tog mig igenom första dagen men herrejävlar vad jag har slitit. :)))
Förbannat tur att man hamnade med trevliga arbetskamrater iallafall!
Vill ni ha en lista på vad jag gjort? Det är klart att ni vill!
  • Mockat
  • Fodrat
  • Sopat asfalten
  • Tvättat badkaret i hagen, fyllt på med nytt vatten
  • Tvättat alla träns och bytt schabrak
  • Fixat 2 passager över stallplan
  • Hjälpt till att bära in hinder
  • Moppat golvet i cafét och fixat alla bord/stolar
  • Tagit in hästarna
  • Plockat ur diskmaskin

Det var nog allt! Helt galen första dag och jag har 3 veckor kvar. Jeez..

 

Fasen va fin hon var igår tillsammans med Jade, åhå!


Kommentarer
Postat av: elin

KRAM PÅ DEJ

2012-06-15 @ 00:22:27
URL: http://elinjohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0