Fuck schkool

Skolan nu är är fullkomligt meningslös. Dom enda lektionerna där vi
faktiskt gör något nu är idrott och vem ORKAR gå i skolan för GYMPA!?
Det är definitivt något jag ska klaga på i kursutvärderingarna, hur lärarna
i princip håller kvar oss till ingen nytta. Fy farao ett sådant skämt. Hursom,
igår var jag och mös med pojken min innan han skulle åka utomlands!
Den lille jäkeln åker till Gran Canaria och lämnar mig i kalla Sverige.
Pfft, dålig stil.. Har iallafall fått mitt sista arbete gjort nu men bra betyg
är utom mitt räckhåll ändååå, det nya betygssystemet är ju omänskligt.
Jaja, ska tröstäta och se på Gossip girl nu hade jag tänkt. CIAONARA!


Fina kåmpisar jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0